We helpen u graag verder!
020 - 504 20 20[email protected]

Ben jij een enthousiaste spin in het web, office manager met organisatorisch talent, projectondersteuner met pit en dat allemaal in één persoon? Vorm jij samen met onze drie Office Managers een superteam? Krijg jij er energie van het onmogelijke mogelijk te maken? Zoek jij een bijzondere werkplek en word jij blij van een écht lekkere kop koffie en lunchen in de tuin? Dan zoeken wij elkaar!

Wie zijn wij?

Kenhardt/FunktieMediair is een landelijk opererend adviesbureau met kantoor in Vught. Wij zijn specialist in assessment, (organisatie)ontwikkeling, training, coaching, interim en advies. Wij zijn een klant- en resultaatgerichte organisatie met zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Wij laten mensen en organisaties beter functioneren. Onze pay-off is daarom ‘Human Profit’.

Kenhardt/FunktieMediair bestaat uit een vast team van 11 medewerkers en een flexibele ‘schil’ van circa 50 associates. Het Office Management is de spil van onze organisatie en zorgt ervoor dat alle activiteiten efficiënt en vlekkeloos verlopen. Wij worden gedreven door kwaliteit, waarin aandacht voor details het verschil maakt. Het werk is dynamisch en de organisatie is in beweging, dat vraagt om flexibiliteit en het nemen van verantwoordelijkheid. Wij zijn gewend om als team de schouders eronder te zetten en met veel plezier het werk samen uit te voeren.

Wat ga je doen?

  • Secretarieel: uitnodigen en informeren van kandidaten, bevestigen opdrachtgevers, verzorgen van materialen, verzenden van rapporten, beheren van mailboxen, voeren van correspondentie, beantwoorden van telefoon, beheren van voorraden, inkoop en projectadministratie.
  • Planning: plannen van assessments, trainingen, projecten en afspraken.Reserveren van externe locaties en inplannen van consultants op opdrachten.
  • Financieel: factureren, factuurcontrole, debiteurenbeheer en voorbereiding voor financiële administratie.
  • Projecten: met collega’s, management en associates samenwerken aan interne en externe projecten, organiseren van interne- en klantbijeenkomsten, afstemming met klanten.
  • Marketing & Communicatie: beheer websites, social media, redigeren van teksten, versturen nieuwsbrieven.

Wat verwachten wij van jou?

  • Communicatief vaardig: je bent vriendelijk en behulpzaam in het contact met klanten, kandidaten, collega’s, associates en leveranciers. Je bent hun eerste aanspreekpunt.
  • Teamplayer: je werkt graag samen in een team, hebt een positieve houding, draagt bij aan een goede sfeer en maakt zaken bespreekbaar.
  • Organisatietalent: je houdt overzicht en durft prioriteiten te stellen, weet het hoofd koel te houden onder druk en je maakt je nieuwe processen snel eigen.
  • Proactief: je denkt en handelt vooruit, trekt op eigen initiatief verschillende taken naar je toe, bent gericht op verbeteringen en je komt met constructieve voorstellen en ideeën.
  • Flexibel: je past je makkelijk aan en bent bereid een stapje extra te zetten.
  • IJzersterk in taal: je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en ook in het Engels communiceer je makkelijk.
  • Gedetailleerd: je verzorgt materialen tot in de puntjes en zorgt dat alles accuraat en conform afspraak wordt uitgevoerd.
  • Computervaardigheden: je kunt lezen en schrijven met Word, Excel, PowerPoint en Outlook en ook nieuwe programma’s heb je snel onder de knie.
  • Ervaring: je hebt bij voorkeur gewerkt bij een dienstverlenende organisatie, in een vergelijkbare functie. Je werkt en denkt op HBO niveau.

Wat mag je van ons verwachten?

  • Een professionele organisatie met een open informele cultuur.
  • Een uitdagende functie met ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling.
  • Een functie met veel variatie en verantwoordelijkheid in een klein en informeel team.
  • Een fijne werkplek in een gerenoveerd sfeervol pand (1890) in het centrum van Vught.
  • Salaris maximaal € 3.000,- bruto per maand bij 40 uur.
  • Een contract van 6 maanden met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Werktijden zijn in overleg, waarbij woensdag en vrijdag verplichte werkdagen zijn.
  • Winstgerelateerde bonusuitkering per kwartaal.
  • 2/3 pensioenbijdrage door werkgever.

Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

Word jij enthousiast van deze leuke en uitdagende functie? Stuur dan je CV samen met het ingevulde sollicitatieformulier naar [email protected] Wij kijken ernaar uit!
Klik hier voor het sollicitatieformulier.

Wil je meer informatie over Kenhardt/FunktieMediair, bekijk dan onze websites www.kenhardt.nl en www.funktiemediair.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met één van onze Office Managers via
073-692 39 39.

Privacy
Kenhardt/FunktieMediair bewaart persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor u ze naar ons toe stuurt. Sollicitatiegegevens worden maximaal 3 maanden na het beëindigen van de sollicitatieprocedure vernietigd.

Send this to a friend