3 management vacatures bij Allévo! 
KLIK HIER

Flexibele Virtual Office Assistant

Ben jij een enthousiaste administratieve duizendpoot, office assistant en projectondersteuner met oog voor detail in één persoon? Vorm jij samen met onze drie thuiswerkende Office Managers een superteam? Lees dan snel verder en dan komen we graag met je in contact.

Wie zijn wij?

Kenhardt/FunktieMediair is een landelijk opererend adviesbureau met kantoor in Vught. Wij zijn specialist in assessment, (organisatie)ontwikkeling, training, coaching, interim-management en advies. Wij zijn een klant- en resultaatgerichte organisatie met zeer uiteenlopende opdrachtgevers. Wij laten mensen en organisaties beter functioneren. Onze pay-off is daarom ‘Human Profit’.

Kenhardt/FunktieMediair bestaat uit een vast team van negen medewerkers en een flexibele ‘schil’ van circa 50 associates. Het Office Management is de spil van onze organisatie en zorgt ervoor dat alle activiteiten efficiënt en vlekkeloos verlopen. Wij worden gedreven door kwaliteit, waarin aandacht voor details het verschil maakt. Het werk is dynamisch en de organisatie is in beweging, dat vraagt om flexibiliteit en het nemen van verantwoordelijkheid. Wij zijn gewend om als team de schouders eronder te zetten en met veel plezier het werk samen uit te voeren.

Wat ga je doen?

  • Backoffice/administratief: uitnodigen en informeren van kandidaten, bevestigen opdrachtgevers, verzorgen van materialen, verzenden van rapporten, beheren van mailboxen, voeren van correspondentie, beantwoorden van telefoon, projectadministratie.
  • Planning: plannen van assessments, trainingen, projecten en afspraken. Reserveren van externe locaties, inplannen van consultants op opdrachten.

Wat verwachten wij van jou?

  • Communicatief vaardig: je bent vriendelijk en behulpzaam in het contact met klanten, kandidaten, collega’s, associates en leveranciers. Je bent hun eerste aanspreekpunt. Je hebt er geen moeite mee om verbeteringen of ideeën voor een efficiënter werkproces aan te dragen.
  • Computervaardigheden: je kunt lezen en schrijven met Word, Excel, PowerPoint, MS Teams, Outlook, Office 365 en ook nieuwe programma’s heb je snel onder de knie. Ervaring met AFAS/Profit is heel mooi meegenomen.
  • Proactief/zelfstarter: je denkt en handelt vooruit, trekt op eigen initiatief verschillende taken naar je toe, bent gericht op verbeteringen en je maakt nieuwe processen snel eigen.
  • Flexibel: je bent flexibel inzetbaar, zowel in tijd als in uit te voeren werkzaamheden.
  • IJzersterk in taal: je beheerst de Nederlandse taal uitstekend en ook in het Engels communiceer je makkelijk.
  • Oog voor detail: je bent nauwgezet en beleeft er plezier aan je werk tot in de puntjes te verzorgen.
  • Ervaring: je hebt ruime ervaring in vergelijkbare functie en met het werken op afstand. Je werkt en denkt op HBO niveau.

 Wat mag je van ons verwachten?

  • De intentie om een langdurige samenwerking aan te gaan, beginnend met tien uur per week gedurende de eerste zes weken.
  • Een functie met veel variatie en verantwoordelijkheid in een klein en informeel team.
  • Een professionele organisatie met een open informele cultuur.

Een assessment maakt onderdeel uit van de procedure.

Word jij enthousiast van deze leuke en uitdagende functie? Stuur dan je CV samen met een korte motivatie naar [email protected]. Wij kijken ernaar uit!

Wil je meer informatie over Kenhardt/FunktieMediair, bekijk dan onze websites www.kenhardt.nl en www.funktiemediair.nl.

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met een van onze Office Managers via 073-692 39 39.

 

Privacy

Kenhardt/FunktieMediair bewaart persoonsgegevens niet langer dan nodig is voor het doel waarvoor u ze naar ons toe stuurt. Sollicitatiegegevens worden maximaal 3 maanden na het beëindigen van de sollicitatieprocedure vernietigd.

Send this to a friend